cele mai populare postări

sâmbătă, 28 aprilie 2018

întâlnire

Am râvnit inima ta,                       La piept îmi cazi dorită
din priviri m-ai înţeles:                cu gura fremătândă,
„-Vino, vino de mă ia!                  divină eşti ispită
Viaţa mea n-are de-ales”.            cu-nfăţişarea blândă.

Ne-ntâlnim la miezul nopţii        Nerăbdători ne alintăm
când cu capul sub aripă                trupurile-nfrigurate,
dorm şi păsări. Blestem sorţii     păcatul noi îl căutăm
sărutându-te în pripă.                  cu simţuri încordate.

Trebuie să fur iubirea                   Nocturn, amorul ne îmbată
în loc să mi-o dobândesc,            creând în vis fantasme,
tu îmi eşti acum menirea,            iar goliciunea-nnobilată
astrul, ce-l urmez, ceresc.            ne dă fiori şi spasme.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu