cele mai populare postări

vineri, 27 aprilie 2018

dor nestăvilit

Vremea şi-arată colţii             Mă pierd în contemplaţii
suflând aburi de gheaţă,         ca un copil nevinovat,
îmi trag în zodii sorţii             mă trec calde senzaţii
să văd de mă răsfaţă.              şi sufletu-i curat.

Vreau să cunosc iubirea         Suav, respir parfumul tău
fierbinte-n prag de seară,      drogându-mă-n neştire,
amorul mi-e menirea             cad, îmi pare, într-un hău,
ce dulce mă-mpresoară.        mă clatin beat de fericire.

În zodia mea spune                Şoapta îţi este un izvor
că sunt timid mereu               de patimi nesfârşite,
şi-mi va apare o genune        iar sufletu-mi clocotitor
a cărei foc va trece greu.        se zbate-ntre ursite.

Cu ochii negri, de tăciune,     Cutez acum să te sărut
şi părul fluturând bogat         riscându-mi libertatea,
te-ai apropiat de mine-          porunca inimii ascult
sunt pe deplin edificat.          şi ne-nconjoară noaptea.

Mâna ţi-ai lăsat cuprinsă
în tainică-ncleştare,
vorba îmi este stinsă,
iar chipul tău e desfătare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu