cele mai populare postări

joi, 12 aprilie 2018

nostalgie

Să nu crezi că te-am uitat
prin foi de timp îngălbenite,
nici praful nu s-a aşezat
pe stihuri, de atunci, vrăjite.

A lunii umbră a rămas pictată
pe griul caldarâm şi-acum
şi mica bancă de arţari mascată
ce ne-mbia cu-al dragostei parfum.

Ţi-am ridicat pe veci altare,
iar inima ofrandă ţi-am adus,
mocneam în suflet o chemare,
lacrimi amare însă-au curs.

Nevinovate flori ţi-am oferit
dovadă a iubirii înfocate
ca să-ţi dezmierde trup neprihănit,
dar tu le-ai aruncat pe toate                     

Demoni ce-ţi bântuiau fiinţa
                                                                                            făceau din trupu-ţi un păcat,
                                                                                             a mea, aceeaşi, e credinţa
                                                                                             că n-ai iubit cu-adevărat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu