cele mai populare postări

joi, 12 aprilie 2018

caniculă

Soarele crud îmi pironeşte
picioarele-n nisip fierbinte,
deşert arid mă chinuieşte
barându-mi drumul înainte.

Mă-nvârt în cercul vicios,
rătăcitor prin dune mişcătoare,
nisip în sus, nisip în jos,
unde e oaza binefăcătoare?

Îmi ard şi minţile în creier,
privirea e-un păienjeniş,
aud un ţârâit de greier,
privighetoarea cântă-n aluniş

şi susură domol izvorul
cu ciuta ce se-adapă pe-nserat.
Miraj îmi este astăzi dorul,
iar sufletul tot mai secat.

Adieri se fac simţite,                              Degaba ca't după un nor
dar mişcă valuri de căldură,                 sau îmi doresc urgii de ploaie,
tălpile mi-s amorţite,                             natura-ntreagă e-un cuptor,
saliva mi-a pierit din gură.                   eu însumi sunt o vâlvătaie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu