cele mai populare postări

vineri, 6 aprilie 2018

abia aștept


Abia aştept să îţi revăd                   Abia aştept să te admir                Abia aştept, cu nerăbdare,
chipul cu trăsături de muză           ca pe-o icoana, în extaz,              la pieptul meu ca să te strâng,
şi ochii tăi care mă pierd                şi părul negru să-ţi răsfir,           să-mi dai fierbinte sărutare
când dragostea m-acuză.                să îţi dezmierd al tău obraz.       când stele ard şi valuri plâng.

Abia aştept să te întâlnesc              Abia aştept să desluşesc              Abia aştept s-astâmpăr dorul
sub cer acoperit cu stele                 în ochii-ţi cafenii iubirea             ce trupu-mi chinuie amarnic,
să-ţi spun de mult cât te iubesc,    ce m-a făcut să-mi stăpânesc,    să ne împlinim amorul
să-ţi dăruiesc lalele.                         prin depărtări, mâhnirea.           nepreţuit şi-atât de tainic.

Abia aştept să mă întorc                 Abia aştept să treaca timpul       Abia aştept să vină ora
la cuibul fericirii noastre                în murmur rece de izvoare,         când liber vieţii eu voi fi,
să-mi spună glasul de prooroc       să înflorească iarăşi câmpul,      să pot spune tuturora
că eşti ca luna între astre.               să cânte păsări în răzoare.          că te-am visat în nopţile târzii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu