cele mai populare postări

joi, 5 aprilie 2018

casa mea

Frumoasă eşti măreaţă casă,       La sânul tău mă simt viteaz,
ţi-s verzi pereţii de mătasă           un menestrel plin de extaz
şi-al tău farmec mă îmbie             ce-şi ciupe coarda la lăută;
făcându-mi viaţa tot mai vie.       iubito, stai de mă ascultă!

Astăzi îţi sunt chiriaş,                   Duioase notele să-mi sune,
eu locuiesc departe, în oraş,     să stea în loc şi soarele ce-apune,
dar dacă vrei mă mut aici,            un cor de păsări să-nsoţească
să simt mireasma dinspre lunci. cu trilul lor o muzică cerească.

Tot ce visez găsesc la tine,            Iubita mea, pe veci, natură,
eşti muza mea, o ştiu prea bine,  tu vino sufletul de-mi fură
îmi dai sălbateca-ţi iubire             şi trupul singur va urma
şi-mi ocroteşti timida fire.            cărarea vieţii, după stea.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu