cele mai populare postări

vineri, 27 aprilie 2018

speranțe pierdute

Dispar luminile-n amurg                 Şi timpul trece fără rost,
şi inimi cad vrăjite,                           chinuitor, cu ore nesfârşite,
prin vaduri ape repezi curg             îmi pare ziua cât un post
de dragoste-nvrăjbite.                      de mari păcate săvârşite.

Şuvoaie limpezite saltă                    O vină am că te iubesc
şi păstrăvi râd în ele                         cum n-am iubit pe alta,
trecând din piatră- piatră                dar nu apari să-ţi dovedesc
asemeni patimilor mele.                  ce crudă este soarta.

Apare-un curcubeu feeric                Greoi trece-un car cu lemne
deasupra crestei înverzite,               şi suflă vitele cornute
lumina-alungă-un întuneric            urcând la deal. Pesemne
venit pe nepoftite.                              speranţele mele-s pierdute.

Mai jos de stâncă te aştept,
                                                       pe malul apei cristaline,
                                                       îmi sare inima din piept
                                                       când văd iubita că nu vine.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu