cele mai populare postări

sâmbătă, 3 martie 2018

trecut-au zile

Trecut-au zile sub cerul albastru,
trecut-au zile când fiecare astru
mă îndemnau să merg către tine
cu faţa-mi radioasă în zile senine.

Trecut-au zile peste întinsa câmpie,
trecut-au zile cu dulcea-mi reverie,
mi te-arătai sfioasă, boabă de mărgean,
lucind feeric în hăuri de ocean.

Trecut-au zile şi nu ţi-am scris, Trecut-au zile şi zile de-a rândul,
trecut-au zile, iar nopţile în vis trecut-au zile, cu ele şi gândul
îmi arătai pe masă călimara că pentru tine şi un vers hoinar
şi-ţi auzeam din pieptu-ţi răsuflarea. e prea puţin ca să ţi-l dau în dar.

Trecut-au zile, trecut-au săptămâni, Trecut-au zile şi seri pustii,
trecut-au zile, iar gingaşele mâini trecut-au zile pe care nu le ştii
vroiau să prindă din vazduh, domoală, cu vise în miez de vară, târzii,
de mine aruncată, doar o foaie goală. când soarele apunând cânta simfonii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu