cele mai populare postări

sâmbătă, 24 martie 2018

a 334-a zi

Mai am încă trei ore                    dar teracota rece
de chin înveninat                         îmi taie din elan
când nopţile sonore                     când lemnul se zgâieşte
se vor fi terminat.                        dând fumul pe burlan.

Mi-e somnul un fugar                  Rămân acum pe loc
şi geana mă apasă,                       făcând un armistiţiu
în geamul de cleştar                     şi voi intra în joc
un astru mi se lasă.                      dincolo de solstiţiu.

Vântul îmi face semne
                                           să ies cu el afară,
                                           să-mpărtăşesc mistere
                                           din lumea boreală,


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu