cele mai populare postări

vineri, 30 martie 2018

întâia oară

Întâia dată te-am zărit
sub cerul plin de vise
când stele pale-au răsărit
în jurul tău cu raze ninse.

Întâia oară m-ai privit
şi tremurau a tale gene,
din piept dorul nesfârşit
spre tine se-nălţa alene.

Întâia oară ţi-ai lăsat
mâna cuprinsă de a mea
şi-atunci îndată am aflat
în ochii tăi câte o stea.

Întăia oară ţi-am atins
cu buzele al tău obraz
când felinarele s-au stins
şi dormitau umbre de brazi.

Întâia oară mi-ai vorbit                                    Întâia oară am dansat
de Feţi-Frumoşi şi Cosânzene,                        sub astrul nopţii ce veghea
iar eu ţi-am dăruit                                             din cerul 'nalt, înseninat,
doar trandafiri şi crizanteme.                         iubirea mea, iubirea ta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu