cele mai populare postări

miercuri, 28 martie 2018

a 352-a zi

Noaptea caut rezolvare                    Recunoscu-mi neputinţa
la ce ziua nu găsesc,                         din lucrările savante,
de durere o-alinare,                          veacuri au sporit ştiinţa
chiar un leac dumnezeiesc.              însă-n cadre limitate.

Ore lungi de meditaţii                      Nu mai trecem de atom,
se preling fără măsură                      de-a luminii azi viteză,
răscolind vechi incantaţii                 căutăm un nou sindrom
din izvoare ce susură.                       şi-a materiei sinteză.

Umbre-n geamuri se aştern             Martor am necunoscutul
priveghindu-mă zeloase                   ce mă-nconjură mereu,
şi purtând mesaj etern                      ca exemplu am trecutul
dinspre ceruri negricioase.               străbătut cu pasul greu.

                                           Nu pricep însă tot rostul,
                                           ochii nu mi-s dezvoltaţi,
                                           universul umple locul
                                           cu timpi albi, neexploraţi.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu