cele mai populare postări

sâmbătă, 3 martie 2018

vreau să te-ntâlnesc

Vreau să te întâlnesc în astă seară
când peste copaci luna coboară
purtând în raza-i veşnică, vrăjită,
cuvinte dulci către a mea iubită.

Vreau să te întâlnesc, dorul mă chinuieşte
în calda înserare când umbra se-alungeşte
şi pasul meu aiurea rătăceşte
pe străzi întunecate ghidându-mă orbeşte.

Vreau să te întâlnesc, să îţi vorbesc
de doruri ce mă pustiesc,
să îţi şoptesc vii jurăminte
iar luna să lucească înainte.

Vreau să te întâlnesc şi azi şi mâine,
să nu ne despărţim nici poimâine
şi să rămâi de braţele-mi cuprinsă
ca-n piept inima să bată aprinsă.

Vreau să te întâlnesc într-o grădină,
tu să fii o floare, eu să fiu albină,
să sorb din caldele-ţi petale
dulcele nectar al buzelor tale.

Vreau să te întâlnesc într-al meu vis
Vreau să te întâlnesc chiar de dimineaţă,
când ochii mi-acoperi pe furiş
să-mi pară totul mai uşor în viaţă
şi-mi ceri să dezleg o ghicitoare
căci pentru mine eşti un astru
dăruindu-mi, de ştiu, o sărutare.
ce-mi străjuieşti imensul cer albastru.

Vreau să te întâlnesc în plină stradă,
Vreau să te întâlnesc în codrul des ,
să păşim alături şi să stăm la sfadă
la munte, la deal sau la şes,
în miezul zilei ori în amurg de soare
în mijlocul naturii oriunde ar fi
când luna se iveşte deasupra zâmbitoare.
vreau să te întâlnesc, aşa să ştii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu