cele mai populare postări

duminică, 25 martie 2018

a 341-a zi

Îmi merg toate pe dos                      Nu pot să preţuiesc
ca într-o altă lume,                           timpul din viitor,
nici flori nu au miros                       abia de mă căznesc
şi noaptea-i de tăciune.                    cu un prezent minor.

Vreau să-nţeleg misterul                  N-am parte de plăcere,
acum de necuprins                            de traiul uşurat,
ca infinit eterul                                  mă chinui de durere
ce peste hău e-ntins.                          în ritmul sincopat.

Când pasul port spre casă                Viaţa îmi este stearpă
caut un laitmotiv                                ca un deşert arid,
însă dureri m-apasă                           cobor încă o treaptă
pe-un nerv vegetativ.                         pe lunecosul grind.

Oriunde mă întorc
privirea se loveşte
de-un zid înalt de foc
ce soarta-mi mistuieşte.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu