cele mai populare postări

luni, 19 martie 2018

a 312-a zi









           
              Mi-s ochi obosiţi,
              privesc lung tavanul
              şi nori peticiţi
                                                                                                      zguduie geamul.

Mi-s serile pline                       M-aşez lângă sobă               Ceţuri s-au dus
cu ceţuri lăptoase                    cu cartea pe braţe,               pe cărările curbe,
când vise divine                       lumina dă probă                   iar verdele s-a scurs
mă scot din angoase               cu perdelele trase,                în galbene umbre.

şi astre nu văd                           iar timpul secunde               Întrerup curentul
pe cerul departe,                       înghite avid,                          şi noaptea revine,
ferit de prăpăd                          litere rotunde                        am sentimentul
mi-s nopţile moarte.                plutesc parcă-n vid.             că totul e bine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu