cele mai populare postări

sâmbătă, 3 martie 2018

stea tremurătoare

Ici, colo, câte un fulg de nea căzut
pe pământ, în umbra-nşelătoare,
priveşte lung în sus şi a văzut
de unde a venit - stea tremurătoare.

Nu e singur, în jurul său sunt mii
şi înfrăţiţi în alba lor splendoare,
sunt reci sau calzi ca focuri vii,
în vârf de brad fiind o stea tremurătoare.

Un gând luminos încearcă să-nfiripe
spre cea ce e acum nemuritoare,
mi-aduc aminte de frumoase clipe
trăite lângă tine, stea tremurătoare.

Desprinsă dintr-un nor înnegrit
cobori luminoasă. Azi e sărbătoare
căci mi-ai spus că sunt iubit
şi-ţi mulţumesc, stea tremurătoare.

Am cunoscut la rândul meu, o dată, Într-un colţ de parc pustiu
doi ochi negri ce stăteau în soare să-ţi pot aşterne la picioare
pe un chip divin de fată plin de căldură, sincer să fiu,
şi semăna cu tine, stea tremurătoare. dragostea mea, stea tremurătoare.

Am auzit atunci al inimii glasul Să stăm înlănţuiţi în uitare
cu voinţa atât de poruncitoare, sub doamna nopţii lucitoare,
pe cerul ei eu am rămas de-ţi dăruiesc fierbinte-o sărutare
ca şi tine o stea tremurătoare. tu îmi zâmbeşti, stea tremurătoare.

Că îmi iubesc această stea
Nu vreau ca toate acestea însă
nu e un lucru de mirare să intre într-o clipă amăgitoare,
căci fiecare, eu , tu sau ea să fie o flacără de apă stinsă,
suntem câte o stea tremurătoare. chinul să mă ardă, stea tremurătoare.

Aştept pădurea să-nverzească Te ador şi lumea-ntreagă ştie
şi trilul de privighetoare iubirea pentru tine că nu moare,
paşii să îţi călăuzească ascultă cum cineva te roagă:
spre mine, stea tremurătoare. “Vino lângă mine, stea tremurătoare!”

Mâna într-a mea să ţi-o cuprind, În univers sunt mii de stele
iar de pe buzele-ţi surâzătoare precum în codru lăcrămioare,
o şoaptă blândă să-ţi desprind- dar nu au toate gândurile mele,
cât eşti de fericită, stea tremurătoare. o ştii prea bine, stea tremurătoare.

În faţa ta plecat să fiu aş vrea, De nu vei vrea alături ca să vii
să-ţi dăruiesc din inimă o floare, şi-ai să mă vezi pe cer pâlpâitoare
tu s-o primeşti, să fii menirea mea, atuncea vei putea să ştii
să mă săruţi, stea tremurătoare. că a murit o stea tremurătoare.

Nu vreau vreodată ca să plângi, În haos îmi va fi mormântul
să-ţi picure din ochi mărgăritare, pierdut în negura fără hotare
alături de mine durerea s-o frângi şi doar să îţi aducă vântul
căci te iubesc, stea tremurătoare. aminte de o stea tremurătoare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu