cele mai populare postări

luni, 19 martie 2018

a 303-a zi

Mi-e sufletul trist                       Mi-e sufletul trist,
în noaptea murdară                   afară doar plouă,
când vântul artist                       un cer metalist
arii desfăşoară.                           desface-se în două.

Mi-e sufletul trist                       Mi-e sufletul trist
lângă soba fierbinte                   şi n-am alinare,
când lemnul altruist                   cuvântul şoptit
arde jurăminte.                           pe buze îmi moare.

Mi-e sufletul trist                       Mi-e sufletul trist,
şi fără cuvinte,                            de ce nu ar fi?
devin peisagist                            Un chip materialist
pentru morminte.                       nu pot a iubi!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu