cele mai populare postări

luni, 19 martie 2018

fără cuvinte

Ai apărut rază de soare
în sufletu-mi neliniştit
rugând deasupră-mi să coboare
sfiosu-ţi chip ce-am îndrăgit.

Noaptea se lasă pe câmpii
arzând în torţe stele dalbe,
ochii ţi-s tainici, cafenii,
iar şoaptele înnoadă salbe.

Murmură izvoare neştiute
de dragoste fierbinţi cântări
şi greierii strunesc lăute
alături; mă scutur de fiori.

În visul meu cobori gingaşă,
mlădie ca ramul de alun
şi ţie mă închin, crăiasă,
de-amor necutezând să spun.

Florile în dar eu îți aduc                               Zâmbeşti tăcută, blândă adierea
legate în buchet cu fir de borangic,            părul îţi răsfiră pe grumaz,
tu mâna îmi dai, la buze o duc,                   iar buzele ţi-s dulci ca mierea
sunt fericit, nimic nu zic.                             când gene pleci şi-n braţe-mi cazi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu