cele mai populare postări

sâmbătă, 27 ianuarie 2018

convorbire telefonică

Convorbire telefonică

- Da, dragă, eu sunt ... am fost la doctorul pe care mi l-ai recomandat ... După ce m-am suit pe cântar mi-a spus că trebuie să mai dau ceva jos ... Păi nu trebuia să mă dezbrac?... Întâi m-a examinat în picioare, cu spatele lipit de perete... da, dragă, să-mi verifice reflexele ... apoi culcată, cu genunchii ridicați.... Nu, mi-a spus că nu am probleme cu reflexele ... Știi? Am început să râd când a mi-a luat temperatura ca la bebeluși și i-am atras atenția, dar mi-a spus că știe el ce face ... în fond e doctor, nu?... Cică e o metodă nouă, temperatura internă a corpului e cea relevantă... Diagnosticul? Ah, nu se poate pronunța din prima, abia după câteva consultații... Îmhî! Când am ieșit din cabinet încă eram amețită... Adevărul e că e priceput în ceea ce face, dragă, nu ca alții care nici nu te bagă în seamă. Ăsta m-a consultat pe toate părțile!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu