cele mai populare postări

duminică, 28 ianuarie 2018

a 106-a zi



Nu mai ştiu ca să zâmbesc,
fruntea e tot încruntată,
pe pământ silabisesc
o formulă derutantă.

Ramuri negre se înşiră
până-n streşini cenuşii,
absent ochiul meu admiră
străzile ce zac pustii.

                                                                              Seara parcă vrea să vină
Norii suri îşi pierd răbdarea                             cotropindu-mi adăpostul,
în crepusculul stingher,                                    aprind palida lumină
din adânc sună chemarea                                 ce nu-şi are încă rostul.
unui mugur efemer.
                                                                              Gene tremurânde cad,
Îmi arunc în sus privirea                                  îngheţată plânge soba,
căutând un colţ de cer                                      umbre se agaţă-n gard
să-mi aducă fericirea                                         sfâşiindu-şi garderoba.
la care, fierbinte, sper.
                                                                            O stea iese, rătăcită,
Infimi stropi de diamant                                 printre norii vaporoşi
îmi lovesc în grabă tenul,                               adunând, preţ de o clipă,
un destin nemăsurat                                        anii cei mai valoroşi.
îşi aruncă azi blestemul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu