cele mai populare postări

duminică, 28 ianuarie 2018

a 99-a zi

Nu ştiu cum economii                      Bag mâinile în buzunare
aş putea acum a face,                       şi bărbia las în piept,
alte noi blestămăţii,                          iubirea nu vrea amânare,
necesare, nu-mi dau pace.               cred totuşi c-am să te pierd.

Trec în viaţă printre vicii                 Drumul coteşte în ceaţă,
şi nu pot să mă abţin,                       urma nu-ţi mai desluşesc,
am nevoie de capricii,                      iar visul meu de dimineaţă
de câte un mic festin.                       e doar aburul ceresc.

Umbre desfăşoară parcul                Opresc în faţa cafenelei
peste cenuşiu asfalt,                         căutând un loc retras,
greu iubirii găsesc leacul                 în culmea zăpăcelei
cu-al meu chip desfigurat.              rămân fără de glas

Pasul duc la întâmplare                    şi gânduri nu-mi dau pace
pe alei întortocheate,                        pline de blestămăţii,
silueta ta dispare,                              cum aş putea acuma face
enigmatică, în noapte.                      un minim de economii?



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu