cele mai populare postări

sâmbătă, 5 mai 2018

patimă


Dau să vină nori de ploaie
cu gunoaie,
vor să-ntunece pământul
şi-al meu cântul.
Chinuiesc din zori o coală
încă goală,
să aştern pe ea cuvinte
nerostite.
Chipul tău mi-apare iar,
dulce har,
şi-mi încarcă visu-n noapte
zeci de şoapte.
Inima mi se-nfioară,
a câta oară?
Tăcut chemarea îţi ascult
şi te sărut.
Trupul ţi-e catifelat-
arcul încordat-
ce de gâtul meu se prinde,
se destinde.
Tu la piept îmi cazi vrăjită,                  Gemi cuprinsă de plăcere           Buzele îţi sunt fierbinţi,
ce ispită!                                                 şi durere,                                         ies din minţi
Talia-ţi cuprind cu sârg                        mângâi sânul tău aproape           strivind cu neruşinare
să ţi-o frâng.                                           gol în noapte.                                 a ta floare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu