cele mai populare postări

sâmbătă, 3 martie 2018

patimă și cânt

Te-am cunoscut iubire-n zori,
cu părul în terase negre,
cădeau albele ninsori,
de atunci eu stau de veghe.

Somnul nu mă prinde noaptea
iară ziua sunt mahmur,
nesigură îmi pare soarta
şi-un sărut aş vrea să-ţi fur.

Cu zâmbetul abia schiţat
m-ai vrăjit pentru vecie,
chipu-ţi imortalizat
stă dovadă pe hârtie.

Nu-i bancnotă, nu-i pictură,
totuşi e-un portret sublim,
eşti în mijloc de natură
un idol, cel mai divin.

Chipul tău îl port în minte
Dar tristeţea mă cuprinde,
aşa cum mi-a apărut, vine noaptea şi-n curând
îl descriu în dulci cuvinte:
cerul stelele-şi aprinde,
totu-i patimă şi cânt.
eu rămân cu tine-n gând.

Te-am îndrăgit cum niciodată
Două flori nemuritoare
n-am crezut să se întâmple,
cu privirea-mbrăţişez,
vreau să-mi cazi la piept o dată,
care dintre ele oare
să-ţi alint a tale tâmple.
este mândra ce visez?

Mâna de vrei într-a mea
Îmi dai tainice puteri
să ţi-o laşi, ca doi copii,
să ţin ca Atlas pământul,
s-alergăm de-a pururea
fericirea-i din dureri
printre flori, peste câmpii. şi din patimă e cântul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu