cele mai populare postări

vineri, 2 martie 2018

întuneric



S-a întunecat curând
şi vin norii de ploaie,
te am mereu în gând
cu firea ta vioaie.

Te-am îndrăgit îndată
de cum eu te-am văzut,
mi-e martor lumea toată
şi fericit azi sunt.

Timpul zboară mai uşor
lângă mine când te am,
dar e lung, chinuitor,
când aştept privind pe geam.

Toate astea îmi apar                                Zămislită-n spuma mării       
ca duioase ciudăţenii                               pe-al nisipului calci prag,
şi zău că nu am habar                              iar în culmea disperării
de mă pierd între vedenii.                        te iveşti cu chipul drag.

Trupul tău e o nălucă                              Ţi-aş fura o sărutare
plăsmuit din amintiri,                             să te simt arzând de dor,
sufletul meu e pe ducă                            dar eşti doar o arătare,
cu puţinele-i simţiri.                                vise nasc şi vise pier.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu