cele mai populare postări

duminică, 18 martie 2018

a 296-a zi

Ploaia macină oţelul                     Neatinsă e cravata
pus în ivărul din poartă,               ce-are firul din relon,
toamna mie-mi face felul             o mănuşă-i dată gata,
pictând o natură moartă.             dar paltonul e beton.

Pomii-ncep acum o grevă            Lustruiesc strâmbele ghete
refuzându-mi fructul copt,           dar şi crema se termină,
n-am ce face, în extremă             dintr-un cui de pe perete
voi culege din import.                  apuc fesul gros de lână.

La ştiri se anunţă gerul                Spre finalul fericit
dinspre nordul depărtat,             termin tot aranjamentul
pregătesc caloriferul                    şi alerg pe scări zorit
                                             de-un luxos alb emailat.              părăsind apartamentul.

                                            Răscolesc îmbrăcăminţi              Jos în stradă mă opresc,
                                            căutând pe cele groase                 cred că uşa n-am închis
                                            şi îmi ies acum din minţi,            însă nu mă sinchisesc;
                                            le găsesc de molii roase.              ce-i de preţ pe mine mi-s.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu