cele mai populare postări

sâmbătă, 3 martie 2018

în ploaie

Nestăvilite ploi sosesc
cu tunete-ndrăzneţe,
acoperişuri umezesc
şi ale noastre feţe.

Copacul este o umbrelă
cu frunze foşnitoare,
cerul o neagră acuarelă,
iar dragostea nemuritoare.

Lipit de trunchi rămân
ţinându-te în braţe,
de piept striveşti un sân
şi ploile uit toate.

Doar gura îţi zăresc, rotundă,
Printr-a rochiei mătasă
prin aburul ce se ridică,
îţi simt formele rotunde,
fiinţa-mi este azi flămândă,
mâna mea în jos se lasă
cutezătoare, fără frică.
într-a valurilor unde.

Coapsa-ţi lipită de a mea
Te mângâi ca un nebun
îmi dă fiori de moarte ,
scăpat din altă casă,
m-alintă răsuflarea ta
se uită oamenii din drum,
şi îţi râvnesc buzele coapte.
dar mie nici că-mi pasă.

Îţi strâng talia subţire-
Scânceşti transfigurată
gingaş lujer de floare-
şi plină de dorinţi,
iar patima crudă din fire
ţi-e inima curată
se vrea acum otrăvitoare.
şi buzele fierbinţi.

Sărutul lacom îl primeşti
Ploaia nu conteneşte
cu geana ochiului plecată,
căzând din cer în ritmul ei,
tu dorul vrei să-mi potoleşti,
acest copac ne ocroteşte,
fiinţa ţi-e cutremurată.
dulce ispită, să nu piei!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu