cele mai populare postări

miercuri, 21 martie 2018

a 315-a zi

Am plictisul prea mare                   Eu din adânc oftez
când norii îmi astupă                      fără-un motiv anume,
o nevrozată zare                               nici nu mă-ngrijorez
şi noaptea se-nfiripă.                      de titluri ce n-au nume.

Nici ceasul nu văd bine                  Stiloul stă pe masă
în umbra din perete,                       pasiv în felul său,
un cui abia-i susţine                       o coală albicioasă
rotundele frecvenţe.                       din colţuri dă mereu.

Bag o ţigară-n gură                        Mi-e gândul dus de-aice,
cu gând să o aprind,                       în seamă nu le bag,
ea sănătatea-mi fură                      rubinele pitice
şi-atunci chibritul sting.                secunda-n jos o trag.

Pun pasul în mişcare,
încet, între pereţi,
cu mâna-n buzunare
şi ochii inocenţi.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu