cele mai populare postări

sâmbătă, 9 iunie 2018

997

Nu ştiu în jur ce se petrece                  Luna zâmbeşte indecentă
şi vântul este împotrivă,                      trăgându-mă înspre neant,
mă chinuie angoasa rece                      îmi bate inima alertă,
şi chipul tău vrăjit de divă.                  de dragoste sunt parcă beat.

Nori trecători se plimbă cenuşii         Şi cântă greieri trubaduri
umplând albastre ceruri de păcate,    rostogoliţi prin iarba crudă,
mă scald în verzile priviri                    m-ademenesc negre păduri
ce licăresc în miez de noapte.             cu feciorelnica fiinţă nudă.

Stele apar în lungi şiraguri                  Pe cerul de făclii brăzdat
lucind ca pietre preţioase,                   trece în zboru-i o cometă,
păşesc pe noduroase praguri              și acum mă simt bărbat
intrând în lumi misterioase.               lângă privirea ta cochetă.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu