cele mai populare postări

sâmbătă, 9 iunie 2018

999

Soarele crunt mă loveşte                    Trec minute în amurg,
cu-a' lui suliţi aurite,                           soarele dispare-n vale,
despre nori nu-i nici o veste               de pe frunte picuri curg
şi mi-s glande năduşite.                      în cleioase rotocoale.

Orizontul alb transpiră,                      În odaie aer trist
străzile-s pline de praf,                       mă aşteaptă cu stupoare,
parcul mic abia respiră                       nu mă dau în casă prins,
în plin centrul de oraş.                        nici afară n-am răbdare.

                                                         Adieri sunt dispărute,
                                                         frunza-n ram e nemişcată,
                                                         prin grădini secătuite
                                                         iarba verde e culcată.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu