cele mai populare postări

joi, 7 iunie 2018

1004

Stai tăcută pe divan
cu un chip de statuetă,
eu îţi fac semne în van
sub privirea-ţi desuetă.

Parcă eu nici nu exist
şi odaia este goală,
joacă-n ochi lumini de şist,
inima-ţi bate domoală.

Greieri cântă fericiţi,                    Uşa larg deschid afară                 Dar degeaba. Ochi închişi
stele albe îi ascultă                       însă tu nu ai habar,                       preţuiesc degrabă somnul,
prin copacii înfrunziţi                  sunt peronul dintr-o gară            iar din jar cărbunii stinşi
răzbătând o rază mută.                luminat de-un felinar.                  îţi vor ţine-acum isonul.

Trenul fuge lung pe şine              Liniştea mă împresoară              Stau pe bancă resemnat
într-un raid neobosit,                   cu-al ei giulgiu sidefiu,                cu gândirile pierdute,
tu nici nu te uiţi la mine               trupul tău mă înfioară                 un căţel s-a gudurat
şi mi-e sufletul golit.                     într-al nopţii ceas târziu.             că nu e singur în curte.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu