cele mai populare postări

duminică, 18 noiembrie 2018

ce să mai spun?

Ce să mai spun, cum zi de zi,
nu îmi găsesc norocul?
Poate e felul meu de-a fi
să nu-ntâlnesc sorocul!

Doamne, de ce mă ocoleşti,
ori nu ţi-am fost eu credincios?
Pe alţii cum de îi iubeşti?
Mă faci să fiu suspicios.

Mă-ntreb mereu de am greşit,
cu ce şi unde, Doamne,
când simplul semen mi-e iubit
fie că-i treaz ori doarme?

Primit-am palme de la mulţi               Stau şi mă gândesc că poate,      Să mă împac cu-al meu destin
şi i-am iertat, nu le-am răspuns,        fiind timid, rămân la urmă          acum lipsit de vanitate,
dar azi îmi vine ca în munţi                şi numai cei ce dau din coate       raiul să fie doar un chin
să mă ascund. Sunt un proscris?        găsesc un loc într-a ta turmă.      pe drumul viaţă-moarte?



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu